Espere, por favor...
Espere, por favor...
Seleccionar idioma
Sede Electrónica CONCELLO DE CULLEREDO
Sede Electrónica
CONCELLO DE CULLEREDO

Solicitude de Informe Policía Local -accidentes- (SEG.01)

Escudo de CONCELLO DE CULLEREDO
Sede Electrónica > Solicitude de Informe Policía Local -accidentes- (SEG.01)

Solicitude de Informe Policía Local -accidentes- (SEG.01)

A partir do día 01/01/2025

Nombre del procedimiento

Informe sobre actuacións realizadas pola Policía Local de Culleredo

Departamento responsable

Policía Local

Descrición

Emisión de informes sobre as intervencións realizadas pola policía local que se soliciten polas persoas físicas ou xurídicas implicadas nas devanditas intervencións.

Das intervencións que desen lugar a instrución dun procedemento xudicial, non se dará ningún tipo de información, débese solicitar ao xulgado.
No caso de intervencións no que sexa prexudicada unha persoa no ámbito do dereito civil non se facilitan datos de carácter persoal das partes do conflito, salvo en accidentes de circulación.

destinatario

Persoas físicas ou xurídicas, implicadas na intervención sobre a que se solicite o informe

Tributos

Si, taxa de 16,50 / 60,00 euros (Ordenanza fiscal municipal nº6 reguladora da Taxa por expedición de documentos)

periodicidad

Continua

lugar de presentación

  •   Telematicamente:  A través da Sede electrónica, pulsando o botón “Nova instancia” situado ao final desta páxina, para iniciar o trámite (recomendado).  Obligatorio para persoas xurídicas (art.14.2 Lei 39/2015).

 •   Presencial:  No Rexistro Xeral de Entrada do Concello de Culleredo, situado no Edificio de Servizos Múltiples do Burgo (rúa Ramón Cabanillas nº 14, O Burgo); na Casa Consitorial (rua do Concello nº12, Tarrío), en horario de 9.00 a 14.00h (de luns a venres); ou nos lugares previstos no artigo 16.4 da Lei 39/2015, do 1 de outubro, do Procedemento Administrativo Común das Administracións Públicas (Oficinas Correos, SIR, ORVE).

Normativa

-L.O. 4/2001, Lei Orgánica 4/2001, do 12 de novembro, reguladora do Dereito de Petición.
 -L.O. 3/2018, Lei Orgánica 3/2018, do 5 de decembro, de Protección de Datos Persoais e garantía dos dereitos dixitais.
 -L. 39/2015, Lei 39/2015, do 1 de outubro, do Procedemento Administrativo Común das Administracións Públicas.
 -L. 7/1985, Lei 7/1985, do 2 de abril, reguladora das Bases do Réxime Local.
 -L. 58/2003, Lei 58/2003, do 17 de decembro, Xeral Tributaria.
 -RDL 2/2004, Real Decreto Lexislativo 2/2004, do 5 de marzo, polo que se aproba o texto refundido da Lei Reguladora das Facendas  Locais.
 -Ordenanza fiscal municipal nº6 reguladora da Taxa por expedición de documentos

DOCUMENTACIÓN A APORTAR

Non require aportar documentación

informacion adicional

Policía Local 

Teléfono: 981 67 77 55 (Ext: 6001-6004)

Correo electrónico: policia@culleredo.es

Requisitos da instancia

  • A instancia deberá ser asinada
  • O trámite require que o/a solicitante identifíquese e firme con certificado dixital
  • Permite interesados que sexan persoas físicas
  • Permite interesados que sexan persoas xurídicas
  • Permite interesados que sexan persoas físicas representadas por outra persoa física
CONCELLO DE CULLEREDO - P1503100H
Rua do Concello, 12
15189 Culleredo (A Coruña)
Precarga de imagen Precarga de imagen