Espere, por favor...
Espere, por favor...
Seleccionar idioma
Sede Electrónica CONCELLO DE CULLEREDO
Sede Electrónica
CONCELLO DE CULLEREDO

Comunicación previa inicio de actividade (URB.03)

Escudo de CONCELLO DE CULLEREDO
Sede Electrónica > Comunicación previa inicio de actividade (URB.03)

Comunicación previa inicio de actividade (URB.03)

A partir do día 01/01/2025
Descrición

A comunicación previa de actividade presentada, cumprindo todos os requisitos, habilita ao solicitante para o inicio da actividade ou apertura do establecemento e faculta á administración para verificar a conformidade dos datos.

Ver "Actividades suxeitas a comunicación previa" dentro do apartado "Documentación".

Forma de inicio

Instancia de parte.

Quen o pode solicitar?

Calquera persoa física ou xurídica.

Qué documentación debo achegar ?
  1. Se no local realizáronse obras de adaptación previas ao desenvolvemento da actividade (con licenza ou comunicación previa):
    1. Certificación de fin de obra das obras e das instalacións, asinada polo/a técnico/a director/a de as obras.
    2. Se o titular de actividade é distinto ao solicitante da obra: Documento acreditativo da dispoñibilidade do local (contrato de arrendamento ou escritura de compra, etc.).
  2. Se non son precisas obras de acondicionamento para o desenvolvemento da actividade:
    1. Documento acreditativo da dispoñibilidade do local (contrato de arrendamento ou escritura de compra, etc.).
    2. Proxecto técnico de actividade, asinado por técnico competente acreditativo de que o local é apto para o novo uso, conforme á normativa aplicable en función do uso e con especial referencia ao cumprimento das condicións de estabilidade, illamento térmico e acústico, accesibilidade e seguridade contra incendios precisas para o uso pretendido. Deberá incluír planos de situación e localización e planos acoutados de planta, alzado e sección, indicando o uso das diferentes dependencias, a maquinaria e as instalacións (electricidade, protección contra incendios, ventilación, ...) así como memoria descritiva das características da actividade.
    3. Copia das autorizacións e informes sectoriais que sexan preceptivos, xunto coa manifestación expresa de que conta con todos os necesarios para o inicio da actividade.
    4. Reportaxe fotográfica, incluídas fotografías da totalidade de fachada e do interior do local subscrita pola persoa solicitante e polo/a técnico/a redactor/a de o proxecto.
    5. Declaración responsable (ou certificado colexial) de técnico competente no que figuren os seus datos persoais e profesionais de maneira que permita a súa identificación e na que se acredite que non está inhabilitado ou incurso en causa de incompatibilidade.
    6. No caso de edificacións en situación de fóra de ordenación, no seu caso, renuncia do propietario do inmoble ao incremento do valor en caso de expropiación.
      SE A ACTIVIDADE ESTÁ SUXEITA A PROCEDEMENTO PREVIO DE AVALIACIÓN DE INCIDENCIA AMBIENTAL
          - 2g. Declaración de incidencia ambiental.
          - 2h. Copia do proxecto de obra ou actividade asinado por técnico/a competente.
          - 2i. Certificado do técnico/a ou dos técnicos/as que autoricen o proxecto de que este cumpre coa normativa técnica de aplicación.
      3. En ambos os casos ademais deberán achegar:
          a. Datos identificativos do solicitante:
          1. Persoas físicas: DNI (ou documento que faga as súas veces). Os que comparezan ou asinen en representación doutro, acompañarán ademais un documento que acredite debidamente dita representación (autorización expresa, poder notarial ou declaración responsable).
          2. Persoas xurídicas: DNI do representante e documentación acreditativa da representación e Escritura ou documento de constitución e/ou Estatutos ou o acto fundacional, nos que consten as normas polas que se regula a súa actividade, debidamente rexistrados, no seu caso, no Rexistro público que corresponda, segundo o tipo de persoa xurídica de que se trate.
           b. Documento de autoliquidación da taxa correspondente.
           c. Informe acústico. Art. 11 Decreto 106/2015, do 9 de xullo, sobre contaminación acústica de Galicia ou declaración nivel sonoro < 75 db. (ou < 70 db para uso sanitario, docente e cultural).
      SE A ACTIVIDADE É HOSTALERÍA, ESPECTÁCULOS PÚBLICOS E RECREATIVOS
          d. Copia da póliza de seguro de responsabilidade civil.
          e. Copia do xustificante de pago.
Como solicitalo?

•   Telematicamente:  A través da sede electrónica, pulsando o botón “Nova instancia” situado ao final desta páxina, para iniciar o trámite (recomendado).  Obligatorio para persoas xurídicas (art.14.2 Lei 39/2015).

 •   Presencial:  No rexistro xeral de entrada do Concello de Culleredo, situado no Edificio de Servicios Múltiples do Burgo (rúa Ramón Cabanillas nº 14, O Burgo); na Casa Consitorial (rua do Concello nº12, Tarrío), en horario de 9.00 a 14.00h (de luns a venres); ou nos lugares previstos no artigo 16.4 da Lei 39/2015, do 1 de outubro, do Procedemento Administrativo Común das Administracións Públicas.

Tributos

Ordenanza fiscal 17.

Órgano que o tramitará?

Servizo de Urbanismo

Teléfono: 981 67 77 77 (Ext: 1130 - 1131 - 1133 - 1134)

Correo electrónico: urbanismo@culleredo.es

Órgano que o resolverá?

Concelleira delegada de urbanismo

Que efectos ten o silencio administrativo?

Art. 12 do Decreto 144/2016, do 22 de setembro, polo que se aproba o Regulamento único de regulación integrada de actividades económicas e apertura de establecementos.

Requisitos da instancia

  • A instancia deberá ser asinada
  • Permite interesados que sexan persoas físicas
  • Permite interesados que sexan persoas xurídicas
  • Permite interesados que sexan persoas físicas representadas por outra persoa física
CONCELLO DE CULLEREDO - P1503100H
Rua do Concello, 12
15189 Culleredo (A Coruña)
Precarga de imagen Precarga de imagen